FredagLördagSöndag

Så skönt det har varit med veckoslut!
På fredagen hade vi seriens final match. Vi förlorade. Endel är väl skadeglada för det..
Men bra match spelade vi endå fast man efteråt tänker vad allt man skulle ha kunnat gjort bättre. Ika och jag gjorde målen.  Efter matchen var alla så sura och ledsna så ingen hade lust att göra något så jag var hemma och fettade med chips och Friends with benefits. Den var så bra! :)

På lördagen for jag och Laura på en liten photoshoot. (lata jag har inte satt bilder på min haddrive ännu, som vanligt) men bilderna borde komma upp här inom en kort tid får man hoppas om jag inte skulle vara så lat. Sen på eftermiddagen var jag och se på skarvholma, den var bra och så rolig!
På kvällen var Laura Ika och jag i pjug och lyssnade på bra musik. Vi blev bara en stund och hörde på det första bandet Antonius Block. Så bra musik! Efter det till mej och kolla på film och fetta lite till. Ehmm. 2 dagar i rad. :S :DD
Söndagen skönt med söndag i bland. Man kan bara sova länge, kolla på Mumin och vara i pyamas hela dagen! Läste lite läxor och nu har jag äntligen fått skickat iväg mina rotary uppgifter. Nu ska jag duscha och sedan och sova!
Långt och jobbigt  inlägg. Eh sorry :D

Nu funkar inte bilduppladdningen så ni får nöja er med denna bild -.-

Korv & chorv!

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0