Aktivt värre

Så aktiv jag är. Man skulle ju kunna tänka sej att jag skulle ha all tid i världen att blogga nu under provveckan men jaa. Mycket bloggande alltså..Ehh. Nu har jag bara 1 proc kvar då. Biologi som jag "läser" till som bäst!

Veckoslutet har varit skönt var lite med kompisar, men Julia före hon for till skottland, Veronica kom hem ett slag så träffade henne i går och sånt. I dag firade vi kusins födelsedag och sånt. Hela huset fullt med australiensare hela veckoslutet! :)
Onödiga bilder från idag!
Sötaste mini vovven!




M

Kommentarer
Postat av: laura

men uss myyri vart pussar du rikit vovven ;) btw ganska lite hund, men tuitui va söt!!

2011-10-09 @ 20:24:21
URL: http://pinkpaper.blogg.se/
Postat av: jutta

herrajösse sentää tommone perus pieni hauva ;D :))

2011-10-09 @ 22:23:16
Postat av: jutta

herrajösse sentää tommone perus pieni hauva ;D :))

2011-10-09 @ 22:24:07
Postat av: Anonym

sockorna :D

2011-10-10 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0