So much to do, but still nothing.

Sätter lite foton till datan. Tänkte att jag bara skulle göra det men såklart endade jag up
på facebook och när man nu engång fastnat på facebook kan man väl lika bra skriva nått onödit :D
Hade skola i dag från 8-10. Vafan helt onödigt juh.. Men så är det.
Jaa som sagt tömmer kameran så jag får med mej den till tyskland så hämtar jag troligtvis fina foton med
mej hem :)
Tänkte att jag skulle städa lite idag och packa såklart och baka lite :) typ pepparkakor.
Sen åker jag iväg kl. 19. :)
Funderade om jag skulle ha någon julkalender på bloggen(så jag skulle vara tvungen att vara aktiv varje dag)
Men kom inte riktigt på någon bra ide, så tänkte bara att jag lägger upp en random bild varje dag som
jag inte har visat här på bloggen. Kan vara vad som hälst. Seriösa, mindre seriösa, ja vad som hälst :D
(Är ju borta från 1-5 december så det kommer antagligen 4 st bilder sen i måndag då om jag inte lyckas få
tag i en dator eller mobilbloggar.
Får se om jag hinner med ett annat inlägg innan jag far ikväll då.
Annars ha det bra! :)

Nu städa

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0