Sommar väder!

Aaah hela v-slutet har varit helt underbart väder juh! :)
Jejee sommar kommer nu! Spela min 3:dje match på den
här veckan i dag. De va så skönt o spela me bara shorts
o ingen värmedräkt under!
Ajaj. Jag steg snätt under matchen. Helt som Ikas. Foten
for i 90 graders vinkel och man hörde jätte högt krrrooontch.
Ouuuch. Int så kiva. Nu pomppar jag omkring på 1 fot och lite helvt den andra.
Den e helt jävligt sjuk.

Håller på att skriva rella uppsats. Fy vad jag stressar hela tiden med allt.
Har typ 1000 saker att göra hela tiden. har mer än 5 keikkor före sommaren,
säkert 100 prov och uppsatser. Fyy. Vill ha lov.
Jaja nu ska jag fortsätta skriva rellan och sen läsa lite engelska.
Ha det bra!

Söt bild från weheartit


-Myyri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0