Dag 3

Dag 1 - Närmare inblick i vem jag är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En vän för mej
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - vem jag "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben av mitt liv

En vän för mej

Jaa en vän för mej. Är någon man kan skratta med , en som man kan bråka med
en som man kan gråta med en som man kan vara allmänt konstig med.
En man kan lita på. Vänner försvinner heller aldrig. De kanske är borta men de finns endå alltid kvar.
Man måste lära sig uppskatta de vänner man har. Det har jag lärt mej ganska just :D

Men endå är det skillnader på vän och kompis. En vän är en kompis bara att 100 ggr bättre.
En kompis kan vara den man ibland är med. En vän är den man tänker på direkt. En kompis kan svika en men det gör inte vännen. En vän är den man allra helst spenderar sin tid med.
Så när jag säger vän menar jag en jätte bra kompis. Den jag vill vara mest med och när jag säger kompis
så är det en kompis, inte någon jag är så ofta med.

Nu på temadagen hade vi om tolerans och så fick vi alla ett litet sitat och jag fick:
" En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat."
Den va ganska fin :D
hmm. hittar ja på nått mer att skriva? :D
nää. de får räcka. Ja ha märkt att ja int e så bra på sånt här me utmaningar :D
Hahah :D


weheartit                                                          myyri


-Myyri

Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2011-04-07 @ 16:38:17
URL: http://coldasyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0