Friday night

Så mysigt med stor ylletröja! Kollade just på film(ensam). Orkade inte dra mej iväg
till Antonia, fast det skulle ha varit så kul för vi ses typ inte ofta.Förutom i skolan då.
Men ja, i mårn morgon träning kl. 9:30 och match 13:00 och sedan show träning kl. 15:15.
Så en hel del på gång i mårn.

wooho. Fick veta i dag 2 sånger jag ska sjunga när jag far till Bremen! 2 julsånger och sen
får jag välja typ 6 låtar själv vad jag vill sjunga. :) Excited. 1sta december far jag. :)

Tror helatiden att det är lördag i dag. Eftersom vi varit lediga från skolan då det har varit
studentskrivningar. Sköönt! :)


vill ha sol!! (IGNORERA SNYGGA BILDER!)

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0