When you try your best but you don´t succeed

Har gjort allt annat än läst geografi. Provet i mårn kommer gå så dåligt men... men..
Var till läkaren i dag också och sånt smått. Fixat lite med julklappar åt Hedda Lisa Cä och Antonia :)
hahah vill ge dem nuu! :)
Har nån konstig gledje känsla för dreamcatchers. De är så fina så inspirerande.
Får snart någå fel när jag bara är hemma. Jag har blivit helt hjärndöd nu under
provveckan. Så jobbigt.
Men jaa, nu i torsdag far jag till tyskland och kommer hem på måndag. Skönt med
lite tid borta! :)
Får se när jag hinner blogga igen. Som ni märkt, ingen aktivitet här :D




weheartit. kanske jag lägger upp bild på mina egna när jag har tid.

M

Kommentarer
Postat av: Brätz

mm precis, du har nog rätt, de sku verkligen vara ganska hemskt utan alla bra känslor :) ! tack för uppiggande kommentar :) !

2011-11-29 @ 08:10:11
Postat av: cassu

nyyyfiiikkeennnnnnnn ;)

2011-11-29 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0