Huvudet tomt

Aaaah fan de känns skönt när proven e slut. Dagens prov gick nog int så bra.
Kunde typ int ens svaret på 1 fråga ehhe. Bullshittade genom hela provet typ :D
Nu är man helt tom i huvudet, men så skönt med ny period!
Var på burnch med antonia. de va så mysit. Sen var vi på kursvals info.
Nu har jag städat lite och plockat undan i mitt rum (fortfarande stökigt) och
gjort en massa skolgrejjer inför nya perioden. Kollat kurser och böcker och cheman och sånt. :)
Nu ska jag om en timme och sjunga och senare inför publik :) Hoppas det går bra. Kan typ inte sångerna.
Gaah råddigt inlägg nu igen.
Nu ska jag fortsätta med lite skol grejjs och sånt.
Ha de!

Gammal bild..


M

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Lycka till!! :):)

2011-11-29 @ 14:34:57
URL: http://mypicsinmyblogg.blogspot.com
Postat av: Ronja

hello myyyurin!! i would like to see some pics from the gala :D:D::Dd

2011-11-29 @ 15:09:33
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0