Haft lite paus

Har haft lite paus här på bloggen för är så trött hela tiden och hinner bara inte.
Har haft så mycket nu, snart tar skolan slut så hinner jag en massa :D
Har nog paus nu tills skolan är slut iaf.
Nästa vecka kanske jag hinner lite mer eftersom det är projekt och jag är hemma.
Nästa vecka då jag är hemma ska jag lägga upp en massa bilder om allt som hänt
här på sensate tiden. :)

I går var vi med damerna och spela i raumo. Vi förlorade men vi sku
ha behövt bytesspelare med men för endel är futisen viktigare än för andra...

Nu ska jag gå ut och så länge jag väntar på att laukki ska bli klar :)
Sen ska vi hitta på nått kiva. Kolla Laukkis blogg! :)

-Myyri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0