Put something fun between your legs... ride a bike!

Jaaha. Ändrade planer. Sku ju o shoppa och på bio i mårn med Laura
och Jutta men det blir väl inget då eftersom min jävla fot.
Får väl sitta hemma i mårn också då. :(
De e så jobbigt o springa omkring över allt med kryckorna.
Hoppas så jag slipper dom snart! Nu känns iaf foten bättre
då jag har ätit värk medicin!

Hmm vad ska man göra för tecka projekt. man får göra vad som hälst som
symboliserar frihet för mej. Funderade på att göra upp ett bildcollage
men bilder som jag då fotat som betyder frihet för mej. Men skulle vilja att
det blir lite sommrigare först. Sku villa ha foton av havet typ, folk som simmar och så.
Strand bilder också. Men jo. Hinner ännu tänka på det. Har prov i mårn. Kommer
inte gå speciellt bra.. ehmm. Har ju läst sådär 100 ggr igenom allt. Not. Önskar
nu att ja hade gjort det. Nästa vecka har jag 2 keikkor. Båda i hotellet.
Fy vad mycket text. Nu sluter jag skriva.

Vill hitta på nått kul som jag kan vara med på i mårn! Anyone?!



weheartit
-Myyri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0