Aktiv!!? :D

Ojj va aktiv jag har blivit!
Har int varit på datan på typ 5 dagar elr nåt? :D
Allt möjligt har ju hunnit hända!
Ja var ska jag börja. Påsklov.
OOH de va helt mega skönt att vara ledig lite. Var mest med kompisar och
så under påsklovet. De var jätte kul. O de e så varmt ute också!
Sen på måndagen så var det ju konfirmation. De var ganska jobbigt
att vara mittpunkt hela dagen men helt trevlig konfirmation hade jag endå.
Av familjen fick jag ett nytt objektiv till kameran! :) Canon Ultrasionc!
Så fick jag smycken, skedar, nomination och sånt annat.
Känns som om jag har 1000 saker att göra och endå sitter jag här.
Engelska speech, religions föredrag, biologi prov, finska förhör,
tecka projekt. Och mycket mer. Sen ännu har jag 2 keikkor den här veckn.
Båda är i hotellet och ena på fredag andra på lördag.
I mårn ska vi öva med adi också och match har vi också i mårn!








så såg mitt håt ut efter att jag hade det i "kronflätan" på huvudet :D

Sånt smått och lite mer har hänt.
Nu har jag varit duktig och börjat på mitt engelska speech. Om Canon blev det.
Nu ska jag gå och byta om och fara till planen!
Ha det bra!

-Myyri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0