T.G.I.F.

Ahh vi hade ingen religion i dag så 2 timmar ledigt före gymnastiken.
Så jag är hemma nu men måste tillbaka på gymnastiken ännu och sedan träning!

Har int alls hunnit blogga så mycke på gång nu. En massa projekt, show och provvecka nästa vecka.
Fick den här veckan veta vad jag ska sjunga i tyskland och sen det andra projektet borde tränas
nästa vecka eftersom vi antagligen har inspelning i oktober. Börjar bli smått stressad eftersom
allting tycks gå på varandra. Show, fotboll, tyskland, låtprojektet,skola. Hinner typ inte nått. :D

Nu har jag druckit mitt kaffe så nu ska jag ta ut hundarna på en snabbis och sen tillbaka till skolan! :)
Fy vilket tråkigt inlägg. :D


Saknar. :)

M

Kommentarer
Postat av: Linnn

ja me :)å hej, blogga mera själv ;))

2011-10-05 @ 15:12:34
URL: http://coldasyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0