Äntligen!

Ha int kunna skriva något på en tid för någon
har hackat in sej på min blogg och bytt lösenord.
Nu fick ja de endå fixat som tur.
O min egen data dog i går så de blir tyvärr inga nya bilder på en tid nu. :(
Får nöja mig me dom gamla som ja har laddat upp redan. :/
Hoppas så ja får på min data så jag iaf kan plocka ut alla mina bilder.
Så nu måst ja använda mammas data.

Tråkit i da.
Senare ska ja på träning o sånt smått.
Borde göra hussa arbete o sånt men orkar int. :D

Ha varit endå glad i dag. Har int vari glad sen i höstas typ.?
Men jo morgonen var bäst ja var så glad men nu e ja igen nere.
Ja trodde ja hade bestämt mej ren att inte bry mej om något.
Men vafan såklart man blir sur o nere av alla jävla anklagelser.
Alla rykten o sånt skitprat. Såklart sorgen int försvinner den finns
ju kvar fast hur länge som hälst men som sagt:
When a girl says she´s sad, but she isn´t crying, it means she´s crying in her heart.
Tycker de bara e så jävla onödigt att blanda i alla folk o ljuga åt
folk om vad som hänt och bädda till ännu mer på ryktet, som om
det sku göra saken bättre.
Till sist kommer de ju endå fram till mej och ja vet precis varifrån
det starta. Jaa allt möjlit får man höra om sej själv.
Men jåå vem bryr sej :DD
Hahah sori endå angst inlägg. :D
Ha veri helt angst fast hu länge, fast Antonia ha lite rädda mej från angsten :D
<3


som sagt gamla bilder. ( fotouppgift i teckan linn modell)



-Myyri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska int bry dig om va andra säger om dig! Du vet själv va som e sant å va som int e sant! <3

2011-03-08 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0