Dålig på att blogga? Huh ME??

Jaa äntligen bloggar jag!! :D
De e riktit kiva faktist. Ja kan int skylla på att ja int har tid,
så mycke som ja ha suttit framför skärmen vid facebook.
Men iaf. Nu gör ja de ju också. Måst skärpa mej nu o. :D
Gud va ja ha vari trött o sur i da o i går o typ hela veckan.
Ja ha int orka göra någå vettit o int heller någå ovettit.
Vill att de händer någå kiva. Vrfr e ja så nere?
Dessutom stressar jag för mammas 50 års fest och min audition(övar just nu :D)
som är nästa vecka och sen är de skriban och sen ska jag tydligen
uppträda på någå finska jubileums juttu som ja int vet någå om utom att jag får lön :D
Huuh jaa nu slut klagat!
Går lite långsamt med min utmaning men det är på gång! :D
no.11 är på gång också. :D
1. motstå en dålig vana- Choko
2. Förända håret på något sätt
Ja nu är håret förändrat har alltså klippt pannlugg(inte för jag gillar den men)
Karkkilakkon är slut redan och klarade faktist den super bra!
Funderar på att ha nu en stund som jag får äta choko och sen återgå till strejken :D
Borde jag lägga upp någon bild till de tråkiga inlägget. Tråkit faktist med bara text så jaa!
Ignorera sad face!  Gamla håret </3 want it back!
Bild på nya håret kommer snart Milla :D
-Myyri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0