Utmaning.

Hahaha som ni kanske har märkt har min gamla utmaning varit för svår. ehmm.
Jag för LAT :D Ne men fortsätter kanske på vissa av numrorna i sommar.

Ja men iställe har ja nu en liten utmaning som jag förmodligen
kan få klar om 10 dagar :D
Ja så här ser den ut.

Dag 1 - Närmare inblick i vem jag är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - vem jag "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben av mitt liv

Kanske inte så intressanta frågor men bara för att ja ska ha nått att göra :D

Så. Vem jag är.
Jag e myyri,myran myrika annika mauri myyrisen....mm.
15 år. 16 i december.
Ja älskar att sjunga spela fotboll och piano och fota!!.
Älskar kläder o att shoppa! ;))
Äkta vänner är det fina med livet.
Nejj fy va tråkit de här blir att bara tala om va man tycker om o så.
Hmm får komma på nått annat.

Nu på senaste tiden har ja faktist fundera mycke på vem ja e.
Efter alla jobbiga tider så vet ja faktist ganska bra hurdan ja e, vem jag e.
De e ganska svårt att förklara. Hmm Hur ska ja säga vem ja e..
De va ganska svår fråga de här.
De får duga hurdan ja e på skalet. :D


Nästa fråga i mårn om ja hinner.
Ska försöka hinna varje dag men får se :D




några bilder på mej :DDD HAHAHA

-Myyri



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0