Dag 8

Dag 1 - Närmare inblick i vem jag är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En vän för mej
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - vem jag "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben av mitt liv

Om jag var miljonär...
Sku jag rädda regnskogen och alla djur i den. Ja sku adoptera isbjörnar så dom int dör.
Sen sku ja skänka pengar till fattiga barn. Hmm ja såklart sku jag resa.
Och nej. Ja glömde inte ordet SHOPPA! :D
Sen sku ja såklart spara lite också.

rädda regnskogen!


shoppa!

-Myyri

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOOO JA KMR ME O SHOPPA!!! sommarkläder<3

2011-04-12 @ 14:41:00
URL: http://pinkpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0