Hemma

Nu e jag hemma igen.<3
Har alltså varit i Sverige torsdag fredag lördag hem och på lördagen
åkte jag ut till stugan med ett par kompisar.:)
Sverige var det roligaste på länge tack så mycket Heidi o Mando.
Vi var på grönan och det var såå kul! :)
Jag har alltid varit en fegis, aldrig vågar åka något hemskt. men jag vågade i precis allt!
Insane va den bästa tycker jag. Har hört att alla säger att den är skit hemsk men den var ju bara kul.
Och i går hade vi fotbollsmatch i tavastehus. Rätt bra gick det iaf.
Vi vann 6-4 och jag gjorde 2  mål men planen var i väldigt dåligt skick!
Har tyvärr inga bilder från sverige eller stugan. Jo från stugan har jag typ 2.sorry.
I da hade jag tänkt gå ut och fota lite, så fint väder ute men lite kyligt.
De blir så fint då löven blir gula och röda.
Oj jo. Ja ska och kolla på vår match nu.(får inte spela då jag ännu har muskelbristning och ärrbildning i låret -.-)
Ha det bra :)
Äpple på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0